2010-08-12

Uppdatering av kaninungarna!

Tjolahopp! Fick en rolig idée nyss, det är väldigt många som frågar hur kaninungarna ser ut och hur stora dom har blivit, och nu får ni avgöra det själv, jag har nämligen tänkt att börja uppdatera med video varje dag! Igår la jag in enb film om jag kommer ihåg rätt, så idag kommer det komma yttligare en! :)


Nyss var jag ute och myste med kaninungarna, dom är för underbara, sötaste tiden ! :p
Men mindre tjat och mer bilder/video :) Men okej medans videon laddar på youtube så kan jag snacka om resten av dagen. Gick upp typ halv tio, sen åt jag brända mackor xd, sedan fixade jag mig, sedan skulle vi åka och hämta Selma från hennes dagis, det gick bra, hon blev tokglad av att se mig! Påvägen hem fick mamma nå ryck så vi käka donken hemma hos mummu, men mami glömde beställa till mig så jag tog hennes x'p Kortfattat så har jag typ bara bråkat med mamma idag, för C stank svett när han klev in i bilen (efter att gått typ 10 m) så jag sa åt hnm att han stiker skit och sen frågade jag hnm om han hade hört talas om någonting som heter kalldusch eller anti-perspirant, fan vad pissed hon blev. Hon sa att jag var elak, vilket jag inte riktigt kan neka till, tog ett test på nätet och den sa att jag var 60% ond. Nice too know. Fan vad segt youtube laddar idag. men nu är den färdig, här kommer den!





Här är en mixad bild :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar