2010-08-13

Hej och Hopp!


Tjenare! Idag har jag inte gjort någonting, gick upp typ 11 och sen spelade jag nintendo i typ en timme :p

Och nyss var jag ute hos kaninerna! Lilla My är fortfarande ute i hagen, bäst att ta in henne snart :) Kaninungarna har varit underbara idag, fick typ 3 filmer och 5 bilder på dom, men jag satte ihop bilderna så det inte skulle vara så mkt att ladda upp :) Vet inte varför men jag tog jätte många bilder på pirre-kopian idag, det var nog antagligen för att han var den ända som var vaken :') Det är så otroliggt kul att se dom utvecklas varje dag, dom blir bara större och starkare varje dag, och mer tamare också, jag har skaffat ett speciellt band till en av de gråa, och jag tänker kämpa för att få ha kvar honom/henne :) Nu ska jag bara ladda upp videosarna, eller rättare sagt videon, eftersom den andra in har laddat färdigt än, den kommer i ett eget inlägg om ett tag. Men här är den när pirre-kopian dricker ur vattenskålen för första gången, det blev inte så bra, men den får med många söta ryck som han får :']


Han/hon är så otroligt söt :')


Om det inte syns en youtube-ruta är det för att den har krånglat, men om den inte dyckt upp innom en dag får jag ladda upp den igen :)
Men nu ska jag gå ner och fortsätta med att måla bastun, måste ha Moneymoney :D Men vad snål min pappa äe, jag får bara tvåhundra för det oo;


Pussochjhej mvh hilda! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar