2010-09-10

Äntligen vet jag könen på kaninerna.


Hejhopp megaflopp.
Var nyss ute och försökte könsbestämma kaninungarna, det var faktiskt inte så svårt som folk får det att låta. Nu mår jag lite dåligt, det känns som jag gjort sexuellt övergrep på alla dom, stackars boys and gurls. Jaja, resultatet blev såhär.

Åke - hane
Solveig - hane
Hedwig - hona
Charlsie - hona

Nu blir det att döpa om Solveig och Charlsie, det blir nog antagligen Veigge och Charla c: tkr faktiskt att Charla är ganska sött :>

Dagen har varit lång och bråkig. eller ja, bråkig. Skola som vanligt, bilden var jättekul, dagens höjdpunkt, vi ritade manga, vilket jag tkr i vanliga fall suger, men idag gick det ann. Ska snart hoppa in i duschen strax, jag var ute och joggade larsbo rundan (ca 3 km) c: fick en tid på 31.44, men då ansträngde jag mig inte ett dugg. :p Man känner sig fräschare direkt! Vi hade någon slags teatersnack med ngn kärring ist för engelskan, och då skulle hon visa os en låt som skulle spelas under teatern, gissa vilken, jag kände på mig att det var den låten, eftersom hon sa att den var från 1980, låter var Can you feel it - Jacksons. Haha, först är det ju Jermaine som sjunger, som ni alla vet, sen sjäng ju Michael, aaa, då pausade hon, sen frågade hon vem det var som sjung. Alla tittade på mig i en sekund, sen skrek jag rätt ut i luften " MICHAEL JACKSON WOOOHOOOO!!!" och viftade med armarna som en jävla idiot, iaf så tittade alla på mig så började jag rodna, det var det pinsammaste jag gjort på länge, fick ta många sparkar/skåp smälda i ansiktet efter det, men det var nog värt det, eftersom alla nu vet att jag gillar Michael. En annan rolig grej är att jag har tjatat på biblotikarien i skolan i år om att hon ska beställa hem Moonwalker eller någon annan MJ bok, och idag gjorde hon det äntligen, Moowalker får bli min svenska uppgift sen, astrevligt. (-:


Men efter jag har duschat så ska jag kolla på den först Twilight, eftersom jag aldrig har sett den, mehh what ever, den kan ändå inte slå Vampire Sucks. (:



ha det trevlig och skratta åt mina pinsamheter. mvh hilda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar