2010-09-11

Bloggar från iphone

Tjena! kommer ett litet inlägg från min mosters iphone, hihi najs  dagen började tidigt, för tidig, vaknade 09.30, det kändes för tidigt. Hard hihi. Idag har jag fått två födelsedags presenter, 200 kronor av min gudmor och en assnygg resväska till mina framtida resor, jättebra! Resväskan var röd/rosa (: nu längtat jag ju ännu mer till Barcelona, London och Miami  idag när vi var på stan sprang jag in en sväng på expert för att kolla hur mycket en iPod touch kostar, dom hade typ tagit bort den  fail. Men iallafall, laptopen som jag antagligen kommer få imorgon fanns där, fast i svart, men den är inte lika fin hahah, måste ha i vit. Men nu ska jag hjälpa till att duka inför min fina födelsedags middag hos mummu . HahH good bye. Hilda Michael.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar