2010-09-12

Första inlägget från min nya laptop!


Hej hopp och grattis till mig själv, är ju tonåring idag! :d Laptopen är jättefin, tack så mkt mamma och pappa. Dagen har inte varit den bästa dock, har varit glad men mått för jävligt rent utsagt, vaknade halv sju fast jag kunnat sova hela dagn (?!) hade asont i magen (ni vet ****) vinglade till toan, spydde lite sen åt jag frukost. Då kom mamma och Lisa men världens största 'laptoppaket' haha trevligt sätt att vakna upp på, det får gärna hända fler gånger. :p Om jag glömt att berätta så sov mamma, lisa, jag och nisse över hos mummu inatt (; jag fick sova i mummus rum, hon hade fjärrkontrolssäng, tv och laptop där inne, fedtt najs. :h Jag har fått klagomål om att jag inte har lagt upp nå bilder på laptopen än, så jag får väll ta och göra det i det här inlägget, ber om ursäkt för den urkassa bildkvaliteen, har fortfarande bara 2 mpx på mobilen, och kameran, den orkar jag inte bråka med (!) Jaja, det var kul att starta igång datorn, installerade de mesta program direkt, men flera fattas, som ex utorrent och deamon tools, ett måste att ha. Idag hade jag igentligen tänkt att kolla på new moon, men så engacherad (!?) som jag är hände det ju aldrig. :p

Föresten, tack sandra för ditt fina sms som du skickade 03.30 till mig c:

Nu börjar Iprenerna som jag tagit sluta verka, så jag får skynda mig, vill helst inte överskrida maxgränsen varje dag ;d



PUSS FRÅN HILDA, och nu vill jag ha en massa kommentarer, det är ju min födelsedag.
*fan vad surt det kommer känns imorgon, å veta att det är 364 dagar till min nästa födelsedag. I will survive.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar