2010-09-23

hejsan! :d

tjolahopp, ska snart gå och lägga mig, kolla på simpsons elr family guy och dricka cola, har en hel 0.5 litersflaska i väskan (-:

dagen har varit jättebra, till skillnad från de andra dagarna om ni fattar vad jag menar, har inte jobbat så mkt i skolan, men har haft ngn att vara med, nästan hela tiden ;d ahja, det här får bli ett bildinlägg i stället.
höhö egopics i allmänhet, iaf så hittade jag inge bättre egopic i arkivet så det blev en gårding.


hah, all träning var nog värt det, ni kanske fotfarande tycker att jag är tjock, men jag gör iaf inte det längre (-:


hahaaa, fick roliga kommentarer idag på denhär bilden. ellen tyckte visst att det såg ut som botox, haha, det kanske gör det.



men jag har många fl3r bilder, men bäst att spara dom till torra bildperioder.



h
aaha, men nu ska jag dra innan colan börjar slå av sig. (-:


puss från hilda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar