2010-09-24

too watch it is the easyest thing too handle.


jag är besviken, jag känner mig glömd och mest känner jag mig sviken.

hände saker i skolan som fick mitt hjärta att gråta, typ. iallafall så fick jag reda på att någonting om mig som inte jag gillade, om ni fattar vad jag menar. så nu känner jag mig sviken, men inte ska man klaga, dagen har iaf inte varit värre än måndagen/tisdagen förutom det.




det är saker som ni inte ser, som gör mest ont.
att ni kramar alla som står i gruppen, utom mig.
att ni håller varandras hand, men kommer på ursäkter när jag behöver tröst.
varför är jag inte kvalificerad, jag har också känslor!

förlåt erica, för typ dissen, men jag var helt slut, och påväg att bli irriterad, och jag vill inte skrika på dig ;p (L)

här är några videosar som har räddat min dag..







hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar