2010-09-19

I´ll let you put your hands on me, be your teenage dream tonight.


chacha. skola snart, börjar med den hemskaste lektionen av dom alla, idrott ;s jaha, jag är ganska nöjd med valresultatet, synd bara att sverige demokraterna kom in i riksdagen, it really does´nt matter if you´re black or white.

ska snart sminka mig om jag ska hinna med bussen, men jag har varit ganska stressad på morgonen så jag har fått utslag i ansiktet, så jag måste vänta tills dom försvinner, gosh.
hoppas veckan går snabbt, jag vill bara ha helg igen, fan, fem hela jävla dagar. Tur bara att det händer nå skoj på varje, eller ja, skojj och skojj. måndag har jag hemkunskap, tisdag musik, onsdag ridning, torsdag sluta tidigt och fredag sista dagen på veckan. (-: men nu ska jag smörja på nå klet i ansiktet så jag får bättre status, tjenis.


-hilda


*fixade naglarna igår, nöjd :d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar