2010-09-20

it stops when the pain gets in the way.

förlåt får dålig uppgradering, men jag har mått jättedåligt på senaste tiden, gamla minnen kommer tillbaka och jag är jättesårad. Gud, jag orkar verkligen inge mer, det tog stopp. de är på mig hela tiden, det är jättejobbigt och var ända småsak gör så jävla ont, ni kallar tillbaka minnen ur mitt förflutna som gör mig helt galen, jag vill bara bli älskad, är det något fel med det? ni kanske ser mig glad och skrattar, men inuti så dör jag, varje dag är för mycket för mig att tåla, jag önska bara någon kunde förklara varför jag måste ha det såhär. ni kanske tänker att jag får väll kontrollera mig själv, men det är inre demoner, det vet ni nog säkert inget om.


ska börja skriva om mina dagar i en enorm clip-book, där jag ska samla allt som har hänt mig, bilder osv. eftersom jag inte kan skriva precis allt som kommer upp i mitt huvud, eftersom det kan såra någon, och det vill jag inte.

Nedersta bilden är gammal, från när jag var längst ner på botten. och nu känner jag mig ramla igen, orkar jag härda ut dethär?


nu ska jag sova, behöver nog det om jag äns ska överleva morgondagen.


- hilda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar