2010-09-21

ny tag.

bild på gaga idag. (-: kan alla bara sluta tjata om att hon är dåligt, ni fick ju motsatt svar på det i VMA i helgen. sharpen up. tja! mår bättre nu och ska strax plugga, ska göra omprov imorgon i historia, inte kul. Jag tyckte att jag klarade provet, men såhär blev det. På en fråga som man kunde få fyra poäng på fick jag 0.5, hur shysst är det, jag skrev bara det som hon har lärt mih. ahja what ever, om det får henne att hålla käften om det så sure. klockan är 17:50 och jag funderar på att gå och lägga mig, det skulle vara skönt att kunna sova tio timmar. då måste jag gå och lägga mig halv åtta ;o inte för att det kommer hända eller så. nyss kollade jag på family guy och tränade samtidigt, men kroppen hängde inte med idag, så det blir några kraftryck till situps och asups.

för er info är asups när man ligger på rygg med böjda knän, sedan lyfter man upp arslet, sen tar man ner det sakta osv. jag vore skriva en egen ordbok.

vill bara lägga upp en låt som har betytt jätte mkt för mig idag. tyvärr kan jag inte lyssna på michael när jag är ledsen, eftersom jag inte vill accosiera det med något dåligt.





hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar