2010-09-21

should I get down on my knees and pray, how can i stop losing you?

ta inte bilden på fullt allvar, är seg idag som sagt. :)




tjenis, sitter hemma nu, 12.27 då kanske ni undrar vad fan som hänt med mig. jo, jag blev heldeppig i skolan och orkade inte mer, fick också ont i magen, så det var lika bra att åka hem. men jaja. Ellen fyller år idag, grattis (-: ahja, åkte iaf hem, men imorgon ska jag till skolan, det är ju toppen, bara jag får vila ut mig idag så funkar nog mitt system imorgon, hoppas jag... åt en kebab med brö nyss, yum! fast nu har jag jätte dåligt samvete, ska nog försöka träna nått idag, bara lite pilates/yoga inne på mitt rum eller så, inge avancerat. sen ska jag jobba hemma, tog med mig SO och engelska, får försöööööka hinna med det. Finns nog inte så mkt mer att säga, ni får gärna underhålla mig med sms, ni som inte har mitt nmr kan maila mig; hildamjfan@hotmail.com

puss från hilda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar