2010-09-09

Our love will shine at the dawn of a brand new feeling Just take your time and you'll see that the magic's on its way

(i Juni blir det Madame Tusau i London, MJs vaxdocka! :d )




Hello! Sitter och lyssnar på Love never feelt so good, helt underbar låt. Har hittat sjukt många underbara wallpapers med Mikey på.



Dagen har varit lång och trög, var tvungen att ha en annan tele idag.

Ganska kul. :p


Slutade 13.30 idag, fast var tvungen att jobba igen en halvtimme som jag brukar gå tidigare till bussen för. Det gick bra, jobbade långt inom svenskan :j Bravo mig.






Ska snart gå o lägga mig, bara fredag att klara av, sen blir det komma tebax' på måndag med en fet 1 och 3 i mitt namn, haha och en laptop. Ska bli jättetrevligt i helgen, ska fixa tre rätters middag hos mummu och fira mig plus henne, hon fyller ju också år, men bara 43 år äldre c: lol.


Gud vad livet går snabbt, det tänker man oftast inte på, men varje dag som går är det bara en dag närmare att få träffa M igen. Can´t wait to feel his lips. meeeega crush.

Dagen har varit nästan som vanligt, förutom att jag har fått höra mkt skitsnack, hela dan'. Att folk fortfarande orkar är otroligt.


Hm, jag funderar seriöst på att beställa hem Moonwalk-boken + några pins med bilder från dangerous tour, har ju 100 pix kvar av månadspengen ;oo Men ska vänta tills efter man fyllt år. ;pp

Hehee.. nu ska jag tvätta rent alla sår, sen blir det fräscha till sig, sen säng + DH, yay! ;d


*Påminnelse till imorgon, spring Larsbo rundan, åt en kebab idag*


sådär. GULDSPREJPÅDEJ (Y')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar