2010-09-08

He´s got the look.

Michael gör mig varm av kärlek. Ger min vardag en guldkant.

Ingen nyhet. Men iallafall, kom hem från ridningen för en timma sen, efter dess har jag hunnit duscha och trycka i mig en vitamin&engerifull banan, vilket blev min kvällsmat. Snart blir det härligt, har laddat hem Michael Jacksons interljuv med Martin Birshir, den har jag inte sett förut, konstigt nog, eller så har jag, men bara glömt bort namnet. Just nu lyssnar jag på Shes out of my life, försöker sjunga lite, men fail. Påtala om sjunga så gick ju jag och Ellen med i kören i tisdags, fan vad modig jah ä. men nu får ni vänta, ska ut och mata kaninerna innan det blir helt jävla svart.

back. har samlat på mig många biler på mobilen som jag vill dela med mig av, så har kommer oseriöst många bilder.





Här är en liten bild på Åke. Måste seriöst berätta om en hemsk grej som hände idag, typ en halvtimma innan jag skulle åka till ridningen, då kom typ calle inspringades i mitt rum och ba "Tre kaninungar är lösa ute" - fan, jug har aldrig sprungit så snabbt, skojjar inte, två sekunder, sen var jag ute, med strumpor och allt. jag såg en kaninunge i buren, och det var Charlsie. Så det var alltså Solveig, Hedda och Åke lösa, omg. Först fick mamma tag på Solveig, hela familjen var ute och letade efter dom där jävla kaninerna, men först hittade mamma Solveig, det var alltså två kvar, Calle lyckades få tag på Hedda sen, han var duktig. Sedan var det bara Åke kvar, och han var pissrädd, det slutade med att jag hoppade in i en stor jävla blombuske med nå jävla brännässlor i och fick tag på honom, gjorde Pro Chli moves, fan vad jag var modig - igen. Anledningen till att dom hade rymt var att någon jävla idiot hade lämnat kaninburs dörren öppen, vet inte om det var jag, kommer inte ihåg. En annan grej var att jag skulle ta in My, pirre var också ute, så jag trodde typ att My var Pirre, jag råkade släppa in my i Pirres innebur, haha lol vad rädd jag blev.


Börjar tro att kaninerna lever ganska farligt här, speciellt Åke, eftersom jag har trott asmånga gånger att han dött, tex när katten tog en råtta, då trodde jag att det var Åke, sry Erica, jag ska inte döda din kanin. :p




Haha, jag vill att ni alla ska förstå att bilden är grymt oseriös, ritade den på tyskan, man skulle typ rita en människa så jag gjorde ett försök att göra nå fint, fast det blev fail. Blev missnörjd med håret och glasögona.



N U S K A J A G H A L I T E M O M E N T S M E D K U D D E N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar