2010-09-28

rubriklös

tjena! Blev precis färdig med mitt rum, städdag idag, använt den nya dammsugaren, tjoho vad najs den va. glömde å berätta om de va? mami köpte nå trädlös lång smal dammsugare som ser ut som en banan, men jag har den inne på mitt rum, den äe limegrön. hehe, skrattar du när du börjar undersöka tangenterna d-a-m-p.


och eftersom jag är så snäll tänker jag inte låta er stappla i mörkret, här är en bild. ahja, trevligt. en dammsugare.


dagen har varit lång och hård, inte som ett metallrör. men typ.
massa lektioner fram och tebax, men jag hade faktiskt 1 ½ håltimme, fintfin, dock missade jag ngn ryggundersökning, hee lucky me.
i psyket har jag mått piss, blir helt insane, och det är inte att ta i, men i bloggen kan jag ju försöka vara gla' det är bättre att jag håller allt annat till huvudet. Gud vad jag saknar ainon, fast den är kaputt. fick ett sms av pappa tidigare idag att han äntligen hade lämnat in den på lagning. yeah.

vill ni höra en hemsk grej? dom har slutat sälja mina kaniners kraftfoder, morrar ja. i allafall, det är den ända Pirre har ätit i hela sitt liv, han äter inte änns hö, så nu kurrar nog hans lilla magen, sadface. kaninungen som jag kallar pärpäron käkar det nya som vi har nu, fast inte My och Pirre, så dom svälter typ, men ska höra med moster om hon kan leta i arboga om hon hittar fodret, annars vet jag vad åt helvete vad jag ska göra .



lilla gumman.

iallafall, väntar på att desperate housewives S07E01 ska ladda färdig, spännande som inåt helvet, gud vad najs det ska bli, gözəl ha tanrı. 'hjärta''hjärta'hjärta' men nu ska jag byta sängkläder, har blivit jätte rädd för kvalster helt plötsligt (jag vet att de inte försvinner av att man byter sängkläder, men jag lurar mig själv då)


fun əziz oxucu var.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar