2010-09-25

'snällatamighärifrån-inget'


shasha allihop! fyfan vilken hemsk dag, det händer absolut ingenting, det är inte 'mysigingening' utan det är mer 'snällatamigborthärifrån-ingeting' ;ss är inne på kolla.tv och ska bestämma min tv-dag, jag kan faktiskt kolla på tv idag, det är ju ff senare, hoppas dom är borta hela natten. jaja, önska kan man ju. gud vad segt, fick lust att kolla på desperate housewives season 4, men season 4 har jag på andra datorn, och när jag skulle föra över det började det krånga, fuck vad jobbigt, så nu håller jag på o laddar hem den, igen. gått runt hela dagen sjukt sugen på att rida, har alltså gått och hoppats att ulrika ska smsa o fråga om jag vill rida Meissel. men det har ju inte hänt. :/ aja, mamma berätta att hon ville rida under helgen, så man får hålla tummarna att det händer imorgon.

(15 månader sedan mike lämnade världen för något mkt bättre, rip)


iallafall, eftersom jag inte motionerade igår och idag (!) så tänkte jag gå ut å kolla om vädret tillät det, men icke sa nicke, dugg
regn, mulet och iskallt.

i vanliga fall älskar jag dethär vädret, men fan vad det drygar just idag.

hah
var ute till kaninerna nyss, iaf, när jag kom in där såg jag bara My och tre kaninungar, då ba; shiet. sen kom jag på att Åke lämnade oss för Erica, den jäveln.

jag som trodde jag kunde njuta av helgen, men vafan. ingen som vill vara heller? vad jag tror iaf.

men nu ska jag ta tv:n och göra så att två små barn börjar gråta, hejdå .

-puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar