2010-09-07

sängsängsängsovasovasängsängsäng.

hejhopp falleralla laa.

Eftersom jag var så förbannad när jag skrev det senaste inlägget så kan jag berätta om dagen i dethär inlägget ist.

Dagen har varit asseg, lång helvetes dag. Hade tråkiga lektioner och satt bara och tänkte, hela jävla tiden. Sen när vi hade en håltimme så gick ja och satte mig i biblioteket eftersom jag ville sno en data å kolla på YT med. Satt typ å kollade på Michael Jacksons interljuv med Oprah -93. Har sett den tusentals gånger, men alltid lika bra, älskar hans skratt, därför lägger jag in ett YT klipp med hans sötaste skratt. ♥





Kolla hur han får tårar i ögonen när han pratar om sin hudsjukdom. Skulle vela springa fram och krama honom då.


Här kommer forts.





Älska skrattet . ♥ Haha, det tjutande ljudet var från brandlarmet om gick igång udner inspelnign pga. för starkt ljus eller ngt? .. (:




K I S S E S A N D H U G S. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar