2010-09-07

She's a heart-breaker every time She never seems to realize That someday she'll be crying too. Oo!

Shenashena. Dagens början, det kände otroligt skönt att gå upp i morse, idag ska vi ha nå skoljoggen skit i skolan, så jag har mjukisar på mig och är nästan osminkad (a) skönt, nu ska alla ppls se mig i naturellt skick. Har setat och kollat igenom alla bloggar som jag följer, bdb och facebook, nu får jag hoppas att jag är all-sett för dagen. Bara ajg får min dagliga dos av MJ så blir de nog en bra dag. (-:


Vet du vad som slog mig nyss? det är fyra dagar kvar till när jag fyller år. Sry att jag håller på å tjatar som en 10 åring, men jag ser faktiskt fram emot att bli lite äldre och klokare (y) behöver bli klokare.










H E R R Å - hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar