2010-10-21

cause you got a serious effect on me, a serious effect on me. yeah

Haha, tjena. sitter och kollar på house, sjukt trevligt. dagen har väll varit OK! Fick brev från brevlådan! Där stod det iaf att jag kunde hämta boxen och boxerkortet, AWESOME. fyfan vad det blir tv-kollande. speciellt mtv! jag har ju blivit så ödmjuk av att bara ha 6:an och 4:an. haha eller inte. jag är så sjukt trött, men tyvärr måste jag följa med till forsgård och lisas ridning. måste typ hålla koll på Nisse, eller fixa med hästen, efter som Lisa är för lat, typ. men njag tar med laptopen och kollar på film medans hon rider, stackars mig asså. alla smsar mig då. har ingen internetuppkoppling ;) men jaja, nu ska jag fortsätta med samma sak. kanske checka med mamma om vi kan åka utomlands nästnästa vecka! höstlov! villvillvillvill.. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar