2010-10-18

hälsas





sådär. härligt. har äääntligen checkat in s07e04. ffeeeeeeett najs. och ni fick lyxen att se lite bilder. inte klaga nu. jaag tänker dock in tegå in på detaljer. menja.

Ska berätta en sak; jag gick och lade mig nu. haha alltså 20.00 inprincip. HAHA, fast jag ska inte missa two and a half men på sexan 21-22. och innan dess hade jag tänkt american pie 4; band camp. har typ inge bättre för mig. dock äälskar jag filmer. de är mina biljetter härifrån, man får vara någon annan i ca 2 timmar. obeskrivlig lättnad. imorgon är det tisdag, inte trevligt. det är ett helvete. har sådan jävla mensverk, känns som om jag ska dö typ. ont i alla leder, ryggen och magen. plus att jag mår illa. ssssssssssssssssssssssssssssssssssnääääääääääääääääääääälla gud låt det gå över snart. men nu ska jag typ be en kvällsbön och sedan sova (-:

hhilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar