2010-10-05

desperate housewives S04S12

tjo, som rubriken lyder, tittar på desperate housewives, SO4E12, ni vet "founders bal" avsnittet, haha ägt.

skolan har varit sjukt jobbigt, jag ville sluta redan när halva dagen hade gått. vi hade ea på morgonen, sen hade vi nutidsorientering, sen uvp, allt i samma sal. alltså sitta still hela tiden. sen hade vi håltimme, så "första" lektionen blev engelska 11.25 :) Idag slog det mig hur mycket jag hatar den skolan, eller inte skolan, utan allt som händer där, jag skulle ge allt för att flytta härifrån, till ett annat land. ååå, jag vill bara försvinna typ, byta liv med mig någon? jag är så sjukt ensam.

men snart ska jag gå ut till kaninerna och fixa lite med dom. sen blir det rida, hoppas det blir skogstur, jag vill rida barbacka. jaja, men nu ska jag dra om jag ska hinna grejja med pluttarna. ha det trevligt.


- hilda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar