2010-10-05

morning

tjena, nu sitter jag i soffan när jag igentligen behöver gör iordning mig, ont i magen och är förkyld. dock finns det inget som heter "vara hemma och ta det lugnt" även om det skulle behöver otroligt mycket. men jag är montiverad nu, jag vill plugga. och vi har bara en hemsk lektion idag, träslöjd. faaan vad hemskt.

vill ni veta en rolig sak? jag har äntligen råd med en ipod, jag hittade ett gammalt bankkonto som var mitt med 500 spenn i :) men vi håller ju på och flyttar runt med pengar till mitt kort just nu, så jag måste vänta med att shoppa tills kortet börjar svalna ;) fast jag har bestämt mig att jag ska köpa den i affär, jag har ju alltid beställt från nätet, och jag vill göra nått nytt denhär gången. fast tyvärr är det inte den nya ipod touchen, utan den gammla, eller om jag har råd med den nya när jag ska köpa så köper jag ju självklart den :)

men nu måste jag borta ut mitt trassliga hår och smeta på lite kosmetika i fejjan, ni vet, man måste ju hålla rangen uppe. eller inte. .





- hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar