2010-10-07

freeedag!

asså fuck vad veckan har gått fort. men idag är det sorgedag, verkligen. Vi ska lämna in den sista kaninungen på djuraffären och det kännsfel.
snygga kläder jagvet, de är inte nya eller nått, utan jag ville bara visa upp. gillar tröjjar sjukt, om ni inte ser vad det står så är det "Little bit easy to scare" hah lol, me like.
jaha, snart skolan, är taggad efter att varit hemma igår, känner mig bättre men bäst att ta nässprej iallafall, annars blir jag sur. lyssnar på hot street nu, låten är så sjukt bra, hjärtahjärtahjärta. nu låten if you don´t love me. älska, osläppt låt från dangerous, det har hans råa as söta röst. aawh. iallafall, idag har jag engelska, älska mest, jag håller på med en uppgift där man ska skriva lite fakta om en artist. höhö gissa vem hjag skriver om. tilloch med läraren tyckte det var lite kul att jag tog *damdamama* michael jackson, asså jag kan ju detmesta men jag vill ju inte skriva om någon annan. men dock är det ju sjukt svårt att skriva om honom, för han har sååååå mycket historik. asså man måste typ välja vad man vill fokusera. typ vilken era, och om man vill satsa på privat/musik-livet, jag gjorde en liten blandning vid typ dangerous-era. yeah. alla 25 junifans säger ju att han var snyggast thriller-era, yeah right, eller inte. han var fin, hela tiden. men jag gillar ju hans söta leende <3 bäst det blir, jag skrev ut lite bilder också, en från HIStory, ni vet den med guldstringgrejen, hehe. och en från BAD, ni vet, live in Yokoshima eller vad det va. och sen en när han åkte radiobilarna på liseberg. haha l.o.v.e (L)(L) Senare kommer jag ladda upp Barbra Walters interljuven med Michael och Lisa Marie, gud vad kära dom var. haha, älska den när michael gör kaninöron.


men nu ska jag borsta håret, funderar på att gå naturell till skolan, alla mobbar mig då. haha.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar