2010-10-08

konstverk


Dagens konstverk, hade bild idag, very happy face. roligaste lektionen typ. vi ritar manga, jag blev nöjd med min flicka, dock fula små fötter. men alla är ju inte perfekta. dagen har inte varit bra, men jag hanterar det. går inte in på detaljer, dock slutade det med att jag pratade med fanny i tele i över en timme. skönt. hoppas grejer löser sig tills på måndag. :)

imorgon blire stkhlm med lillebror, dåligt sällskap jagvet. iaf, hälsa på farbror, som har lovat mig shopping, sen skulle vi åka till danderyd och hälsa få faster och kusiner, bada badtunna, haha om inte det är den dagen i månaden ni vet ;) Efter många om och men har jag bestämt mig för att ta med laptopen, måste ha den. men jag är så rädd att den ska bli stulen.. :s fast det blir den inte. skitsamma, jag tar med den, sitter och kollar på film i tåget elr ngt sånt. jag är försiktigt, jag lovar.

jaja, men nu ska jag typ ta en saftdrink, yeah you know, och lägga mig i sängen och kolla det fattiga utbudet på tv. haha föresten såg jag nå skit på tv nyss med skådisen Helena Mattson. hon som har varit med i desperatae housewives ni vet. Irina eller vad hon hette då. sverige är stolt ! :)

men puss -



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar