2010-10-23

glad överraskning

maspalomas 19/11 - 26/11 2010
yepp, fick en bra uppvakning, calle och lisa kom inrusande till mitt rum och skrek att vi skulle åka till Kanarieöarna om 3 veckor. vi snackade om det igår, men pappa var nt så sugen, men tydligen hade han ändrat sig. hihi, alltså, Maspalomas den 19 november, hihi. vettu, jag var där för precis 10 år sedan, så det blir ju en rolig sak. hihiiiii. jag är glad, jag får inviga min nya resväska, truddilutt. ska lämna in ledighetsansökan på måndag, sedan får jag massa läxor, med det är värt det, hehe, en annan rolig sak; vi har allinclusive (stv.?) alltså fritt med mat, dryck och snacks. me like very much. men jag får inte gå upp 5 kilo som jag gjorde i cypern, hehe lol värre. fick en rolig kommentar av mamma imorse, jag var påväg ner för sängen, hon ba; faaaaan vad smal du har blivit, sen ba; jag gillar inte det, du försöker väll inte banta? haha, jag ba lol. jag försöker inte banta, jag lovar ;)

yepp. fick ju tillbax ainon igår, hehe, dock hade jag glömt PIN-koden, så jag använder mitt comviq-kort ett tag, men inga pengar alltså, kan inte smsa! :( very sadface. jag blev väldigt glad, för telefonen värkar vara mycket bättre, dom hade fixad en knapp som in funka förut. asså trevligt. saknat touch-screen. ååååå, fyfan vad jag längtar till kananenönana. mitt uttal asså. men jag har feber och ont i leder nu. alltså typ 38.9 graders feber, ramla in i väggen när jag gick upp asså. men nu ska jag hjälpa lisa och fixa håret, seeeeemlis kommer snart, hon äe typ min bästa vän (L)

haha pusss, hoppas ni är avundsjuka! haha jk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar