2010-10-22

;oooooooo

gud vad jag är arg och ledsen, jag fick ju hem telefonen, vilket var jättekul. dock hade jag bytt pin- kod för ett tag sedan, men glömt det, så jag knappade in min gamla två gånger, sen hade jag bara ett försök kvar, då tryckte jag ngt. kommer nt ihåg. iallafall, då låste den sig, och jag behövde puk-koden. jag bytte ju sim-kort för ett tag sedan, och av olyckshändelse så slängde jag iväg papprerna som det stod allt viktigt på. så nu är jag helt fast. buhuuu ;sss pappa är typ tjurig på mig, så han tänker inte ringa telia och fixa en ny puk-kod, sadface, eller han gör det iallfall inte snart. och dom kan ju inte säga den på telefon, så dom måste posta den med snigelpost, och det är ju fredag, ingen post på helgerna, så jag måste vänta tills typ onsdag-torsdag, nästavecka innan jag får greja med mobil. fyyfan vad tårar. kommer inte överleva. berättade för mamma att jag nästan var självmordsbenägen, hon sa att det inte var ngt att skojja om, och jag sa; jag vet, det var därför jag inte skojja om det. fuck ja kommer döööö. madafaka.

hejdå jävla balle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar