2010-10-31

Heeeeloo!

plågsamt söt bild på Michael; javet. (Y)




tja, jo, vad ska jag göra idag, städa mitt rum; vet du varför? jo, lina kommer imorgon. ;ddd fan vad kul. jag ska också rida meissel imorgon, helst innan 14.10 (då linas tåg kommer) för jag orkar inte släpa med henne till stallet, men jag ska rida på onsdag också, då kan nog lina rida lite också ;-)

haha, jag har lite plågsamt att göra idag också. jag ska ta livet av möss. yeak, thats right. som jag berättade förut finns det ju möss i lekstugan, men det finns också ett par möss i pirres bajamaja, alltså hans rum där han inte kan titta ut, dom har bygt massa gångar under hans bajslådor; dom tar hans mat och pissar och skiter som vuxna män. jeevle ungar alltså. dom ska få ungar också. så jag måste göra något åt det. så jag ska plocka ut kaninen, och släppa in katten, fast han kanske är mätt, jag såg honom ta en annan mus nyss. hehe lol, hemsk vinter det kommer bli om mössen tar över världen. höhö :kk

asså ååå, jag är så förkyld, rinner snorkråkor från min näsa, och jag är täppt i halsen, och ont där. men ska bita ihop snart och ta tag i rummet, hehehe... men hejdå. nu ska jag njuta av en vacker söndag. hehe. eller inte. (aa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar