2010-10-28

tjeeeeenis

hallo! idag känns det inte så tråkigt att vara hemma, faktiskt lite skönt, men imorgon ska jag till skolan, jag vill lixom tjäna höstlovet, hehe. måste ta med lite mappar hem och jjobba under höstlovet :( menmen. Lina kommer måndag- torsdag typ, vi ska ha jättekul :) hehe, vi ska typ leka proffsfotografer, hon har juu en systemkamera, vennefan vad den heter eller så. speeeela roll. :kk nu sitter jag och zappar mellan top model 8 på 3;an och typ John, Kate + 8 på tv4+. hehe. treeeevligt, käkar typ lunch också, sk avara nyttig så jag får snygg kropp tills gran canaria, kort tidsplan javet, typ 4 veeckor, och trotts att jag är sjuk, så var jag ute och gick promenad :d det gick bra, gick inte speciellt långt, men det är bättre än det andra! iallafall, har ätit en banan och just nu smuttar jag på färskpressad apelsin-jucie, hur gott som helst. Har gjort lite sit-ups, armhävningar och benlyft, men ska göra en riktig plan sen och göra den sen så jag ser om den är genomförbar, det jag älskar med pilates är att man kan göra det direkt på stället, och att man kan göra den fast man är sjuk. jaja, back to buisness. hahaa.. staaaay tuneed sackas' jag kanske uppdaterar senare idag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar