2010-10-22

HEHEEEE

asså varfan. jag har tråkigt. önska ba att alla lektioner var efter varandra, och inte nå tid emellan. har svenska klockan 10.00, slutade tyskan 09.35, så nu har jag ingeting att göra. fett ballt. ååå vad glad överraskning jag fick imorse, jag ska få tillbaka ainon idag. tjohoo! pappa hade fått ett sms av elgiganten att den var färdiglagad, hihi. och han skulle ända till v-ås, så han ska hämta upp den. fan vad najs helg det blir, men telfonen tillbaka och tv-kanaler inne på rummet. mina folkes kommer inte se mkt av mig (y) hehe. iallafall. installerade boxern igår, det gick på en dans, men jag hade råkat sätta kortet åt fel håll, så jag fick inte in MTV, så jag ba drog ut kortet, satte in det igen, drog ut det igen och satte in det. hehe. hade den åt fel håll ;pp haha ba. Jag har så sjuuuuuukt ont i mina leder, det bara ilar ända in till märgen, verkligen, det är för att det är så kallt ute, fast jag är inne ;ss jag vill till läkaren och kolla om det är reumatism (stavning, javet) men mamma var inte så pigg på det. men har seriöst ont hela tiden. speciellt typ fingrarna, handlederna och knäna, men också nacken. jag har typ fullt upp alltså, hehe. najs, om en timme prick så ska jag ha utv. samtal, hehe, mamma och nisse kommer hit, nisse kommer vara med. slår vad om att han asgarvar hela tin' eller bara skriker, menmen. pappa brydde sig så mkt att han inte kommer överhuvudtaget. han typ hatar mig, yess. thats right. han säger att jag är självisk, hur vågar han? ;oo hehe lol. asså fuck. börjar om tio minuter, asså tio hela minuter. tiden går sååååå sakta i skolan, håll med. asså blääääää, får så ont i handleden av att skriva, och det tar imot i fingrarna, så jag måste typ göra ngt annat innan jag dödar mig, hah av smärta ni vet (a) men jallafall, ska ööverleva dagen, sen kommer jag hem (ca 14.00) och kanske skriver ett nytt inlägg, slutar ju 13.20, senare än förra året :/ konstigt. men jaja, nu ska jag sluta slösa din tid, ska slösa min nu. heeeeeeeeeejdå.

ps. kollade på the nanny imorse, då sa brighton att han och en tjej gillade varandra, men sen sa han att de inte haft nå fysisk kontakt, då sa nannyn ba; ja, det funkar ju för Michael och Lisa Marie. jag ba; peeeersonangrepp! (y) kul att dom pratade om hnm iallafall, hehe. hejdå. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar