2010-10-27

inlägg 200 - sjuk

yes, rubriken är rätt, har lyckats trycka fram 200 inlägg! jättebra gjort. jag lär ju fortsätta till 300 iallafall, haha lol.

jag är sjuk idag, jag HATAR att vara sjuk, det är inte skönt att stanna hemma och sova, inte. jag vill göra någonting med dagarna, och idag hade dom andra simning och geografi. lixom jag visste att jag var för sjuk för att åka till skolan, men jag är så arg på mig själv nu för att jag inte försökte. blääää, jag kan ju inte åka på ridningen heller. :( eller jag kanske kan, men jag får iallfall inte. eftersom mamma tycker det är föööööör hemskt om jag klarar av att rida och inte skolan, det är det väll. men hur ofta har jag gjort det, aldrig. iallfall, det är ju förmiddag nu, så febern är inte så hög, tog tempen på mig imorse, 38.0 prick, men det blir ju högre ju senare det blir, igår när jag skulle sova hade jag ju 39.5, mm, najs? asså blä, jag hinner aldrig bli frisk, är förkyld typ hela tiden, och när jag ska börja jogga igen så får jag ont i halsen, det går så hela tiden, jag har alltså gått upp i vikt pga. att jag inte kunnat motionera, verkligen irriterande! ;@ jag måste börja äta mer frukt och dricka mer mjölk och vatten. kommer inte hända, snart får jag väll bara jogga fast jag mår piss, det lär ju inte vara bra, men iallfall.
nu ska jag dricka ett glas vatten, sen kolla på tv; typ grace anatomy eller inte. ;pp heeeeeeejdå -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar