2010-11-27

iggar min icke existerande solbränna



c


yepp. det är synd om mig.
asså nu måste jag fasen ta mig i nackskinnet och
typ kasta mig ut i snön och få massa skitjobb gjort.
yesss. måste mocka hos fårskallarna
måste flytta in kaninerna
måste ta in studsmattan
måste typ ge alla djur mat
buhuu. mamma säger att jag inte får skaffa mer djur.
synd om mig. fortfarande.

jag saknar gran canaria! :d seriöst. det var typ pissväder torsdag och fredag,
men innan var det bra. snälla ge mig en till onsdag som den förra.
gud den var fin. lika fin som jag. yepp
solstråle. HIHI
jag kan messa igen iaf. thjihiii. hoppla
förutom att alla snåla männsikor är snåla med sina nummer.
(fafan mena jag med det?!)
har inga nummer och lär inte få nå fler. yepp thats life.'
livet är tuft.
men nu ska jag sluta tycka synd om migsjälv. eller iaf snooza det och
typ dra ur tummen ur arsle och börja arbeta. haha


pussaaaaaar och slickar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar