2010-11-23


tjep, hänt idag är mycket. imorse när vi vaknat och så gick jag, morsan och calle ner till stranden och tog ett dopp. till och med hydrofobben badade. hehe. det var kuliga vågor. hehe. iaf sen drog vi tillbaka och så. vädret har varit hur härligt som helst, det skulle vara det resten av veckan, iaf, det var 25 c+ och sol hela tin' härligt. hjärtehärligt. jag har pressat solbrännan också, börjar synnas lite nu. dock kommer jag inte vara fin när jag kommer tillbaka. HAHA jo det är klart. men lixom håret blir helt stört av klor och saltvatten u know. waka waka ee-eeee. så det serut som en stor rastafläta som står rätt upp. jag e seksig.

mm och så vidare, på eftermiddagen var jag och morsan till Playa de Ingles, typ till ett shoppingcenter och kollade oss omkring, det var helt stört, vissa affärer var värsta oseriösa och det kom fram dryga smutsiga människor och dryga sig hela tiden. dom var dumma. hah. iaf sen fanns det typ värsta fina affärer med typ märkes grejor och så. jag köpte en mj tröjja för 15 euro, inte ett kap ;oo gubben ville ha 25 först. mamma bara skratta åt honom. iaf, den är jättefin, visar den senare, sen köpte jag ett vitt snäckarmband.den var också pretty. caaaaaaaaaaaareface. mm. snart ska jag låta bror använda min dator ;oo usch ja. sen typ dra tillbaka till huset och käka chips och typ sova. samtidigt. har det ni bra, och hur är vädret i svergie? :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar