2010-11-22

asså morr. jag är sur, har inte ett piss att göra. dessutom är jag pissed på mamma och pappa, pappa har varit med calle hela dagen, och mamma har varit med lisa hela dagen, men när jag frågar dom om de villl hitta på ngt, då fnyser dom. asså jävla arslen. jag vill ut och typ spela minigolf eller vafasen som helst, typ nå spontant, som vi gjorde i cypern typ. men det är ett gäng småbarn som måste sova, alltså mamma och nils. morr jag hatar att jag har syskon. vissa av dom hatar jag också. seriöst..

idag har jag varit i puerto rico på Linas hotell Gloria palace, vi hade det supernajs, hon langade allinclusive mat till mig, så jag var ju inte helt lost. vi var och bada i havet och tänkte på de stackarna som var i skolan vid den tiden, sen badade vi i poolen och typ åt burgare. plus att jag blev hög på cola, hur många glas kan jag ha druckit idag, 6-7 st? iallfall. jag försökte andas under vattnet, ni vet hur det går. bläääää. sen hoppade jag runt och fick lina att tro att jag var knäppare än annie lol.

dagens humör är dystert surt. jag glömde ta min medecin imorse så jag fick lite pms tror jag. men det är en hemlis. :pp jag saknar mina vänner. alltså min kudde och min tv. buhuuuu. asså jag längtar hem enormt, fast inte skolan. seriöst, om ingen hittar på ngt med mig snart så får jag väll gå och ragga upp en spanjor eller nått. jaag är lite ensam. bbbbbuhuuuu. men whatever, ska går och hämta en cola nu, sen dra tillbax till huset och typ kolla på film eller ngt. somsagt. surt humör. ;s

hoppas ni har det bra i sverige. jag ska sola mig för er också. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar