2010-11-04

ursäkta

en fin bild på min lilla Pätronälla. hon går nog på sista valsen, hon börjar bli skruttig.
En av förra årets lamm, flasklammet Stina, hon är så mysig. slickade på linsen hela tiden! ;d
kände för att fota ngt coolt. så yepp, cola och en 100ring, coolt folk.
en mix av min och linas bästa egobilder <3gahahah. lina alltså. vart får hon allt ifrån?


bjuder på fem fina bilder från föregångande dagar. ursäkta att jag inte hunnit skriva några ordentliga inlägg. lina har varit här måndag-torsdag. vi har haft det jätteroligt, måndags fotade vi med hennes sytemkamera, tisdag badhus, onsdag marieberg shopping och idag inge spec. :') Roliga är att vi ses igen om två veckor, typ. fast i puerto rico, och jag ska förfasen tvinga henne till maspalomas också. jag tänker inte gå runt på hennes snobb-hotel hela tiden ;pp gosh haha löl. yeah. jag kanske inte har berättat, har köpt ny telefon, i onsdags, de flesta vet nog redan med :> det är en xperia x8, färg? jodu. fick med både rosa och blått skal. telefonen har funkat otroligt bra! helt imponerad. om ni undra vad den kosta kan jag säga 2000+ bara, betalade den själv, och den har inte så speciellt toppen kamera, så det är ju inget flaggskepp om ni tror det. tss. lina hittade sin drömmobil inne på media markt, en samsung galaxy tab, stor dator/mobil, som hon blev helt tokigt i, jag tycker därimot inte att den var så spännande. men nu ska jag visa upp en bild på telefonen. och återigen, awesome mobil.

sådär ser den ut ja, lagom stor och allt. jag måste faktiskt medge att jag tänkte seriöst på att köpa en mini pro istället, men sen bara släppte allt. jag gillar ju IGENTLIGEN inte dom, men ja, venne fasiken asså. tur så gjorde jag inte det ;d kan berätta lite kort om den;

har android, följde med massa smått och gott, har 3.55 mm uttag för riktiga hörlurar, 3.2 mgp kamera (därför priset) touchtangentbort.(enskilda knappat för hela alfabetet.) osv. toppen alla tummar upp hittils. har inte tröttnat på den heller.

fast det är en grej som svider i mitt hjärta. det känns dåligt att dissa ainon, har ju inte äns haft den i ett år, men jag ska såklart spara den, och använda ibland, den har ju en speciellt plats i mitt hjärta. tss. <3

men nu ska jag nog starta tv, kolla på bästa programmet; plastikkirurgi före och efter. på tv4 fakta, en av de bästa kanalerna enligt mig :d jaja, jag får berätta mer i detalj sen, jag kanske tillochmed testar på att bloggar från telefonen, det har varit lite krångel med internetuppkopplingen på sistånde, men det är nog fixat snart, (y)

puss hilda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar