2010-11-06

HAHAHA roligt.

jo, roligt. jag har ääääntligen hittat det som stinker så mycket inne på mitt rum. har haft aning om vad det varit men inte orkat tagi bort det, vet ni vad det var? ett glas mjölk. från typ 03, så det var som fil. tsss. haha.. gud vad eeeeecklit det luktade alltså, det gör fortfarande det inne på mitt rum, så jag kipar efter andan nu typ. :s

och ja, jag vet hur underbart läcker han är på bilden.

jag säger bara 2 veckor. ni tänker skola. jag tänker kanarieöarna! herregud vad jag längtar, har lust att börja packa nu typ. älskar att packa och dona. det är trevligt. Och jag har upptäckt en nackdel med min telefon, den har typ 1 dags batteritid. alltså måste telefonen vara fullladdad på morgonen, annars överlever den inte dan, jättejobbigt. men det är väll en av de saker att offra för det låga priset, haha. fast jag tycker inte det var speciellt lågt, inte om man jämför med andra saker.

jaja, nu ska jag nog börja plocka mer skit inne på mitt rum, sen typ film och cola, sen sömn. byebye, stay online sackas'




pusss
hilda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar