2010-12-11

åååå arg jag är.

sitter i vardagsrummet, det var meningen att vi skulle ha en trevligt kväll, yeah right. Mamma och pappa är på spa och herrgårds-skit på färna herrgård med pappas anställda och inhyrda o så. så mummu är här och ska "passa" oss. fifan vad det går bra då. Vi åt typ nå tacogratäng, iallfall, sen gjorde jag iordning värsta frågesporten om musik, trettio frågor, a iaf, vi började och så, sen började nisse grina, *@!" unge, sen började mummu klaga på att det var för svåra frågor, calle gnällde om att han vill ha mer trashmetalfrågor och lisa börja grina för att hon inte kan stava. där hade jag setat och lagt ner tid och så, sen går dom åt helvete, nu sitter jag ensam kvar när alla andra stuckit, kul ;sss det var faktiskt dom som ville ha frågesport från början. jag är sur. av en klar anledning. ts.

iallfall, har inte gjort ett piss idag. skönt och jobbigt. men imorgon kommer jag nog kanske slappna av. ska ksk vara med emma, hon har inte svarat. vid typ femtiden smsade hon o fråga om vi skulle vara idag, det var ju mörkt ute, så jag ba, är hon helt gaaaaaaaaaaaaalen eller?

nu är jag deppig, ristade in en grej på min hand för ett tag sedan, och märkte nu att det inte kommer gå bort. härligt. ;ss dålig dag idag. jag är sur och allt. plus att SÅ JÄKLA MÅNGA SÄGER ATT JAG MÅSTE KÖPA NYA SKIVAN, det stod på cdon, att alla riktiga fans måste äga den skivan, vad är det de skriver igentligen, och så frågar folk hela tiden ba; har du köpt den blaablaablaaa. nej det har jag inte! jag har laddat hem den, har den på mobilen och allt. men helt ärligt tycker jag inte att albumet är speciellt bra, känner inge Michael i den asså, två låtar var bra, EN VAR FANTASTISK, den låten heter much to soon. de andra lät inprincip likadant, tyvärr. jag är pissed att Michael inte fick färdigställa den o så. den hade blivit mycket bättre då. håll med om att breaking newa, monster, hollywood tonight och typ dom andra har likadant sound, tycker jag iallfall. plus att jag hört I like the way you love me redan, hallåååå! världen kallar, gamla låtar! skitsamma, kul att han släppt ett nytt album, tråkigt att det blev på detta sättet iallfall. bjuder på två bilder som talar för sig själv.ni fattar vad jag menar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar