2010-12-13

haha, vad finns det att säga?

Har historia nu, hehe, Eva är inte här, så jag kan blogga lite med min kära telefon. Efter historian är det musik, vi håller på o kollar på en helkass film in johny cash, fasen vad jag blev besviken att det inte va nå om MJ; the greatest recording artist of all time. Som jag kanske sa innan, vi ska jobba om pop och rock, men det ända hab snackar om är country och punk. Come to you're friggin' point. Hur kan de gå in på det ämnet och bara nämna Michael en gång, och det var om thriller. GAAAAH jag får damp, han blev ju bara bättre och bättre efter thriller. Folk tycker inte så, galna människor :pp

Yehepo. Jobbar om en upptäcksresande man på historian, han hette tydligen vasco de gama, haha, vilket namn.. ;p men nu har jag fått en tillsägelse så jag måste dra, take care :-)
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar