2010-12-04

äcklad och arg

ja, det gör jag. en kompis, trodde jag iallfall. hon laddade upp en bild på bilddagboken, där det först var en bild på när bierber tog sig själv mellan benen, han har väll könsvårtor eller ngt ;s ah, iallfall. jag blev pissed off på bara det. sen kom en bild på när han gjorde billiejean- toetip, headfront och crutchgrab. FIFASEN där rök mitt temprament, sedan stod det. nästa MJ och ett hjärta. jag blev så innåta helvete arg. MICHAEL VAR EN OTROLIGT SPECIELL MÄNNISKA, DET KOMMER ALDRID FINNAS EN ANNAN MÄNNISKA SOM VAR SÅ FANTASTIK, KUNDE DANSA OCH SJUNGA SOM HAN KUNDE OCH DESSUTOM VARA EN AV VÄRLDENS SNÄLLASTE MÄNNISKA. ni tycker detta låter överdrivet, men tänk på det. DET ÄR EN ENORM FÖROLÄMPNING OCH SÅ JEKLA ORESPEKTABELT ATT ÄNS TÄNKA SÅ. MICHAEL VAR EN ARTIST I HELA SITT LIV, FRÅN NÄR HAN VAR 5 TILL 50, DET ÄR HUR LÄNGE SOM HELST. HAN KÄMPADE HELA SITT LIV FÖR ATT KOMMA UPP TILL HANS NIVÅ. JAG BLIR ÄCKLAD AV ATT DET FINNS FOLK SOM JÄMFÖR HONOM MED EN UNGE SOM INTE ÄNS ÄR VUXEN, OCH HAR INTE ÄNNS VARIT POPULÄR I 2 ÅR. SKAM SÄGER JAG BARA. DESSUTOM ATT BIEBER HADE MAGE TILL ATT GÖRA NÅGOT SÅ OUNIKT. jag tror inte att han kommer till himlen. håll med eller dra. det är vad jag tycker. och jag VET att alla också igentligen tycker det. ni kanske inte vill erkänna det eller så. men det är sanningen.
ghandi, martin luther, john lennon, michael, alla legender som trodde på sanningen. man ska inte ljuga för sig själv.

men nu ska jag ta min högt äcklade kropp och hjärna någon annan stans. så jag pissed off. oförlåtligt. usch fy blääää.

jag bjuder på en bild för att lugna ner alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar