2010-12-04


sådär, nu har jag bränt nästan 1 ½ timme på att rita en bild/porträtt av en flicka, som jag tycker ser ut ha lite östeuropeiska drag i ansiktet, det är så himla roligt att rita människor från olika kulturer eftersom dom har så olika ansiktsdrag och ansiktsuppbyggnader. har ritat en afriskansk flicka förut, som jag blev väldigt nöjd med. tyvärr vet jag inte exakt var den är just nu, men jag följde samma skuggnings och form mall på denna flicka. jag älskar att rita flickor. det är lättare. haha, fast det är jättesvårt att få bra hårbenor och hur håret ska ligga.

jag har nu också fixat en "underkrift" till mina ritningar, eftersom, ja, jag vill. och det är ett bra sätt att hålla tjuvar ifrån dom. inte för att det skulle hända eller så. ;pp
men när jag ändå håller på kan jag bjuda på en bild av den med! ni ser den svaggt på bilderna ovan, men jag gjorde misstaget att fylla i skriften med en lite för tjock penna, så det blev för mycket! fifas vad klantigt. ;pp helt unikt iaf.


haha, men nu ska jag dra, GÅ OCH KISSA I TOALLETTEN Ni VET. tjedå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar