2010-12-04

the beatles - a place in my ♥

dom finns i mitt hjärta.
jag älskar de och deras musik. ville bara säga det.
bjuder på tre underbara låtar! av just beatles då! ;pp







alla de låtarna är så speciella. min favorit i bandet är Paul McCartney. mest för att jag vet mest om honom. jag älskar också John Lennon. lyssnar mycket på honom som soloartist, ofc inte lika bra men ändå. JAG LYSSNAR ÒCKSÅ PÅ PAUL SOM SOLOARTIST. så ni har det klart. George och Ringo är för mig helt okända, eller inte helt, men jag vet inget mer än att dom är fantastiska musiker och kan sina intrument ohyggligt bra. btw. rip john och george. jag undrar vad som hade hänt om john fortfarande levde. stora sakert säkert. !

där fick ni ett bevis på att jag inte bara lyssnar på michael, men jag jämför inte dom på något sätt och känslorna jag har för Michael är helt olika. sådär, det blev en bra godnatt berättelse! ska sova nu, men först kolla om det är ngt på tevä. brukar alltid vara det så det är lugnt. puss.

ps. riktiga vänner kan man känna deras stöd utan att änns prata så himla mycket med med dom irl. betyder nästan mera ds.
tack michelle för att du orkade lyssna på mitt gnäll igår. ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar