2010-12-03

bilder på lyckan + en hemsk sak min lärare gjorde

Michael och Lisa-Marie. vackert par. haha men det skulle ju kunna varit bättre på ett sätt. (alla vet vad jag menar) thihi ;pp men iallfall. bilden är tagen när dom varit på ett barnsjukhus och gett leksaker till aids och cancer-sjuka barn.
Michael mötte Prinsessan av Wales, Diana. 1988 i webley stadium. han hade tagit bort låten Dirty Diana ur låtslistan för den konserten av respekt för henne. Men hon blev ledsen, för det var tydligen hennes favorit låt. HAHA. vem kan motstå hennes humor då?
charlie chaplin-bilen, så ÄCKLIGT söt (L)
Här är bilden jag snackade om igår kväll. jag vet dock inte vem tjejen är, det är nog bäst att jag inte vet det ;p haha. men ändå. det var fint.
lätt som luft? yeah. seriöst, han flög bara tusen meter upp i luften, mycket längre än vad någon av barnen gjorde.
Haha, första bilden tagen på Michael helt utan tröjja. det gick inge bra att få bra bilder, eftersom han sprang så jekla snabbt. xd
Den där när han fixade så han fick handla i ett shoppingcenter, så fixade dom så att alla som "jobbade" där kännde honom, så Michael fick testa hur det skulle vara att vara "normal" thihi. kusinen bakom sprutar chikladsås och grädde på Michael, mums!



bjuder på bilder från filmen!

vad finns det att säga? kollat färdigt på filmen, STORT TYVÄRR. den var urbra, kommer typ se tusen gånger till. HAHA. mycket söta klipp, och man lär känna honom mycket bättre, jag rekomenderar den till ALLA. tusen jumbo sjärnor.

btw. det jag skrev igår, om att jag var ledsen över att jag inte var född tidigare, var den en jag glömde nämna, Freddie Mercury, Queens sångare som dog med aids 1991. otrolig inspiration. :-)

kom och tänka på en grej som upprörde mig nyss. jag och Ellen skulle jobba igen busstid, då var vi i tekniksalen ensamma med Tommy. iallfall. ellen kan ju spela gitarr och sjunga som ni ksk vet. tommy måste typ hata mig sjukt mycket eller älska Ellen oändligt. alltså kylan man fick känna. Han sa åt ellen att spela på sin gitarr (som hon hade med sig) iallfall. han var djupt imponerad, sen sa han typ, gissa vad dethär är för låt och drog ur telefonen ur fickan och startade en Mando Diao låt. Han ba;

- ja hilda, du behöver ju inte kunna dethär, det är för riktiga musikkunniga.
- jag ba :OOOOOOOOOOOO

sen sa jag att det var Mando Diao, innan Ellen.
sen började tommy snacka skit om mannen jag älskar. michael... han sa bara att han var lite bra på 80 talet, och att han bara var kungen av näsoperationer. sedan skrattade han bara när jag sa att Michael var ett geni, och kungen av entertainment, pop, rock och soul. han sa massa annat också. mera dumma kommentarer om att jag inte kan någonting om ämnet musik. bara för att han har sätt mina omdömmen i musik. sry att jag inte kan spela bas då? det gör mig ju inte mindre bra på ren KUNSKAP fifan. det sårade mig så mycket. jag kommer förfasen aldrig glömma det. han är min lärare, min kontaktlärare till och med, det är meningen att han ska vara schysst och sätta gott föredömme bland ungdomarna, (citatet; leaders are followers of what is true, what is right, and what is fair) och det var ju verkligen inte det. grät senare. han har varit så jekla elak mot mig på sistonde. fått mig känna lika värdefull som typ. en dammtuss. dessutom vore han ju veta att jag kan musik, för det kan jag ju förfan, pop, glamrock och soul. fråga mig om vad som helst mellan 50-talet och just nu! everything. jag lovar. VÄLDIGT REPEKTLÖST. vet inte om jag kommer lita på honom nå mer...
och tänkte typ att han var en freakshow. bara för att man kan spela gitarr och så betyder ju inte att man inte är bra på ARTISTER OCH LÅTAR. (Ellen det har ingeting med dig att göra, ville bara konstatera det) ah iaf. fan vad sårad jag blev. ledsen blev jag när jag tänkte på det. jag har hur mycket personlighet som helst, men ingen tycks verka vilja veta av det..? tjohe,

men iallfall. nnu vet jag inte vad jag ska göra, ta livet som det kommer ungefär. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar