2010-12-03

bjussar på bilder från imorse





yepp. bilder från imorse, lockade håret, typ korkskruvar, blev väldigt nöjd med färgningen.

thjepp. nyss var jag ut till djuren, kallt som fn, yeah. men dom mådde bra, hungriga och törstiga, men bra :-) är så jäkla social och vill snacka med ngn, typ inte knappa på en skrivmaskin utan att snacka med ngn. jisses. det var länge sedan jag var med någon. riktigt länge sedan. esch. shit same man lär ju känna sig själv mkt bätttre (y) inte för att jag behöver det ;pp menajaaa, sjöng nyss, först Monster, Bubbly, Heaven, let it be, come togehter, och HIStory. let it be blev nog bäst. jag vågar dock inte lägga ut en video. sådana grejer försvinner ALDRIG och kan skapa mig problem senare. och så är jag lite blyg för sådant (aa)

men puss hej, nu ska jag fortsätta till m itt fullsmockade liv. eller inte. ;pp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar