2010-12-28

dagens shopping

tjajta, sry för halvdann uppdatering, som hos emma igår/imorse. det uppskattdes mycket. iallfall, sen kom mamma och hämta, typ precis när emma skulle dra till skintaxmountain. sen drog jag och mamma och lämnade av bilen på lagning, sen fick vi lånbil och drog och lämna lisa hos moster. som jag sa innan. men skitsamma. sen drog vi te' big inn och shoppa lite. köpteslut på mitt presentkort. sen pröjsade mamma, eller ja, pappa kläder och så. de andra tröjjorna köpte jag förra veckan.

testar nya saker. proffs nya hårsprej måste vara bra. den förra var askass. sen gjorde jag en helchansning, köpte en maybelinnemascara, men vettefasiken om den är bra eller nå. jag tror inte änns jag vet vad den heter. but yepp thats it for kicks. hah nej men jag köpte en hårmousse också. bara för att jag kunde. ;p
den snygga MJ-inspirerande jackan köpte jag på HM idag. den var tyvärr inte på mellandagsrea, men skitsamma, det var den sista i min storlek. det fanns typ två 36:or, men den ena märkte jag hade tappat en knapp, så jag SPRANG verkligen och letade efter en ny. så snygg är den. tröjjan i mitten köpte jag på titt-inn i arboga. och den till höger (min favorit) köpte jag också på titt-inn. hade sett den förut men inte vågat fråga om jag fick den (mogetmongo) ahmen whateva' fick den nu iaf.
ska också beställa mera kläder från HM. mamma slängde in den nya hm katalogen och typ beställningslistan till mig så fick jag skriva ner vad jag ville ha. det blev mycket smått och gott. över 15 plagg tror jag. :s haha bland annat en till beatles tröja, fast den är vit. men också abbey road. ska snacka med mamma om jag får beställa yellowsubmarine tröjjan också, den var VERKLIGEN fin. thihi (y) ohjyä. jag gillar kläder. fast det är svårt för mig att hitta sådana som passar. kläder är väll inte gjorda för NORMALA tjejor. typ. men nu ska jag kolla på a shit at love with TT. sen tyo shane dawson channel. hahaa föresten, MJvideon var jättebra. det var en hedring, så jag måste SÅKLART lägga ut den!




l.o.v.e folk. vi hörs senare. stay tuned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar