2010-12-29

random bild


bjuder på en randonbild från Gran Canaria. första bilden jag tog där. yepp
iallall. vakna nyss. och då kanske ni undrar vad fan jag gör upp klockan elva punkt fjorton. jo ni. alice kommer hit snart. hon ringde igår så vi ska väll hitta på nå. typ spela wii eller nå. fast jag är skitförkyld, trött och en aning sur. hoppas det går över innan jag typ attackerar någon. jag skulle behöva sova några timmar till. jag somna vid typ tvååå. kolla på SATC2 asså den är väll inte så dålig som folk säger. jag vet faktiskt inte, såg bara halva, så ska se resten ikväll. haha ahja, nu ska jag tvinga i mig lite frukost, har ni hört på maka. nej men jag är inge hungrig. antagligen för att jag låg och käka cupcakes inatt. men WHAAAATEVA'

take care :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar