2010-12-25

hallå där köp blåbär

hello. sitter och snackar med massa random peaople på skype. och snackar med lina med, haha vi snackar med ngn skrytsam fotbollskille från skåne. han är peddo hahahha. och fjorton år ochen och sjuttio lång. haha vi har trevligt, äntligen några sociala människor. men dom mobbar typ ut mig för att jag är en kort, liten flicka som bor i skogen. typ ett troll då.

eerougtqerkj. typ.

mmemmm
mmemen ni får väll mysa och så, alla får adda min skype, hildaamjfan och vara social med mig. haha annars msn och sååå telefon såklart. jag vakna ju vid två, så jag lär ju inte kunna somna för änn två i bästa fall. tss. annars typ mys med michael filmer och älskade tv-serier hahah. jaja. noo life. fast vet ni, jag testade blogg.se idag, men jag fattar inte hur man hyffssar till sånna designer så jag sket i det, blogger funkar ganska bra för mig så. :-) fast det är ju lite coolare och typ HIPPt att ha blogg.se men whateva' nu ska jag ta livet som det kmr.


cioaaabellas


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar