2010-12-17





jaha, ni kanske märker vad som gjorde min dag! jag är superglad. hittade den inne på kolsva handel och tjatade till mig den, trevligt. men jag är lite förvirrad, det står ju att det är sony, och det vet jag ju, men det står också epic på ryggen längst ner, inte vet jag, de kanske tyckte den var storslagen (epic=storslagen) vettefasiken. nu har jag jäkligt tråkigt, är lite sur för att jag inte tränat idag, plus att jag åt lasange, PLUS att jag åt typ en halv popcornpåse. fasen asså. imorgon ska jag träna tills fetta rinner, allvarligt. annars blire slappt hela helgen, det går ju snabbt såklart, det gör det ju alltid. men det är sådan lättnad att jag slipper åka till skolan imorgon, slippa alla jobbiga människor som inte vet vad gränserna går. haha finally lixom. skolan är bland de värsta ställena i livet, för man faktiskt tvingas till att vara med människor man inte gillar, det gör man inte någon annans stans i livet. det har jag tänkt på. det är inge spec på tv, så jag ska nog läsa lite senare, först läsa klart "Jag överlevde!" av Mieteck Grocher, handlar om en man som överlevde NIO koncentrationsläger under andra världskriget, helt storslagen bok allså. :) sen kanske harry potter och den flammande bägaren, den är faktiskt bra, gillar harry potter.... haha. jag ser så JÄKLA SMEXIG ut i mina coola läsglasögon, men jag vill ju inte göra er avundsjuka, så det är bäst att inte visa ngn bild. tsss

måste bara berätta om ett citat Michael Jackson lade för några år sedan, en kompis postade den på sin bilddagbok, och den var så otroligt söt så jag är tvungen att visa;

"When I think about it I would never say this on TV but if I went on stage thinking about what goes through womens heads, I would never go out on stage.
If I was suddenly to start thinking about what they were thinking about sex, or what I look like naked, then, oh God, that would be so embarrassing.
I could never go out. That's so dirty."
~ Michael Jackson


jag tycker texten är skitsexig, don´t blame me, men jag tänder lite på blyga och naiva killa. haha VACKERT CITAT. det värsta är att folk faktiskt tänker på sådant. kasta inte anklagande blickar, för då vet ni ju tydligen inte hur påverkad man kan bli av en människa. haha jaja, ha trevligt i helvetet hälsar ni.


men nu ska jag ta livet som det kommer, dock utan mera godis, shame on me! jaja, bye bye darlings.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar