2010-12-07

LUFLEY DAJ

bjuder på bilden eftersom jag saknar älskade gran canaria och maspalomas så ohyggligt mycket. spain in my (L) ursäkta för den fula gubben på bilden, men bakgrunden är väldigt fin, berg till vänster, strand till höger och öken emellan. tralallaaaaa. är det bara jag som får typ salsa känsla. spain i´ll be back next spring.



yeah. thats the way I like it. har varit i skolan idag som ni vet. satt hela mattelektionen och skrev ett inlägg från mobilen, ni såg ju hur det gick med det. haha, jag ääääälskar när saker inte går som jag vill (L) hmm. planer för nu; har fetat i mig en grillad macka och ÄR INTE GLAD ÖVER DET. ska snart svetta ner mig, men först/samtidigt plugga tonvis, har både tyska/geografi och histora. puss på skolan asså. den betyder allt för mig. riktig kärlek (L) sen blire hoppla in i dYschen, och så lite mer plugg tror jag. harkel. host.

men haretrevligt sötnosar och B-klassare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar