2010-12-08

ssssssssssssssssssssssheNamIttbena

yepp. min namn, det är respekt. eller inte.

tjopre. men idag har jag trögat mig igenom skoldagen, dock med ett stort plus i kanten, tyskan var inställd, skönt, för det var veckans långa lektion. hängde med emma och vi försökte ragga upp någon att vara med i vårat arosfortet-lag hahaha. jävla dissare någon av dom där lind är. och ja, jag vet inte vem som är vem.. thihi.man kan ju skratta iallfall. men jag hade bad på idrotten också, det gick väll ann. bara en sak är enormt jobbigt. alla i min klass ser ut som om dom håller på och faller om kull av anorexia typ. eller mja, men dom är lixom onormalt smala. vilket sätter standarden lite för lågt för mig faktiskt. jag är jättenöjd med min stora rumpa och så. så länge jag mår bra tänker jag inte hårdbanta. BTW hittade världens bästa fil idag, hälsofil med bara 90 kcal i, fett naaaaaaaaaaaaajs. ny frukost meny. gahahahaaaa. det kallas att vara hälsosam. har bestämt att jag ska äta under 200 kcal till frukost. och typ runt 300 till mellis och 600-700 någonting till middag. låter bra tycker jag. mellisen blir svårast, eftersom jag är mest hungrig då. men tillbaka till badet, det var ganska OK, förut om att jag inte hade någon att vara med. big suprise i knuwwwww. rulla på smidigt, simma ksk 10 längder, sen fick vi ha vatten jumpa, sen fick vi springa ut i snön med bara badkläder, det var lätt höjdpunkt, första rånden sprang jag själv med killarna, andra med jennifer och erica. trevligttrevligt. sen efter jag slutat och så tog jag bussen in till köpingstad, sen till mummu och sen kom mamma och så. jag och mamma drog till stan och gjorde några lättare ärenden, mamma till frissan och jag till djuraffären, mötte ett pojke som grymta som en gris där. ni kan ju gissa vem det var. han har skåp 61. ttssssss. iallfall, typ kuta till akvarieavdelningen och jag skojjar inte, stod och kolla på fiskar i över en timma, innan jag bestämde mig. haha det blev bara en liten svärdbärare, hane förståss. otroligt smärt liten fisk. inte lika liten och ful som dom andra. han håller på och installerar sig i akvariet just nu. jag har tagit några bilder, men orkar inte koppla in telen, så jag bjuder på dom någon annan dag. men ni vet väll typ hur en svärdbärare ser ut. som en platy typ. eller en assexig molly. hehe ohyeah. jag sa till hon i affären att jag ville ha en stor och stark fisk som kunde spöa upp dom andra. fan att dom som är störst är snällast. min firre simmar bara och kåtar sig på en växt. och äter sin skit. halleluhja. well. ska nog börja dra mig uppåt nu. trevligt att så många har lagt märke till mig ^^


well.
horny kisses from me. tsssssssssssssssssssssssssss.
later babes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar