2010-12-29

nått på tevä

tjenää. ni kanske undrar varför jag valde en sådan förvirrande rubrik till detta inlägget. joo men ahh. kollar på tevä, nå om nå ungar från u.k som typ får bo utan sina föräldrar, jag fattar inte så mkt, inge kul o så. ska kolla på nå VH1 grej på mtv snart. asså jag gillar inte de där skvallerblaskorna, men vad ska man göra lixom? ska sjunga lite sen också. har verkligen blivit bättre på senaste tiden, men jag är fortfarande för blyg för att lägga ut ^^. idag har jag varit med alice, vi gjorde inte spec. bakade kakor typ. ahja. kanske ska vara med emma imorgon, om hon kan svara på sms?? ahja, mamma och lena bestämde att vi ska fira nyår hos Anderssons. asså *sight* nej, men hade faktiskt ingen lust att åka någonstans. ahja. kanske ska åka till arboga och bada på fredag också.

sen blir det ett nytt år. jag är skittaggad, för jag har typ ändrat mig jättemycket de senaste veckorna och det här året, så det kommer bli kul att få en liten fräsch start, eller vad man ska säga. årtvåtusenelva kommer ni se en helt ny människa, nästan. eller ja, jag kommer bli en bättre version. det blir jag varje dag typ. haha PROGRESS. eh. men ja där lät jag lite kaxig. det är jag inte jag lovar. men nu ska jag dra och typ hämta nå gott med mkt socker i o sen klättra upp och lägga mig. ska kolla klart på SATC2 ikväll också :'d


stay tuned princesses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar