2010-12-29

mina gamla mobiltelefoner

tänkte gå igenom mina gamla mobiltelefoner, sen ladda upp en bild här.
jag har haft många telefoner i mitt korta liv. fick min första när jag var åtta någonting, jag visar dom i ordning, let´s see



fick denna när jag var åtta-nio något. jag är inte helt säker på att det är en sån på bilden, men en liknande iallfall. kommer inte ihåg.










sedan skaffade jag en z610i (den blåa) när jag fyllde typ tio om kommer ihåg rätt. jag har fortfarande kvar den. men den är rätt så repig heheh. sen kommer jag inte ihåg ordningen, eller jag skaffade ju en aino, men det åkte in på lagning stup i kvarten, så jag hade andra då. här kommer telefonerna jag
hade efter den blåa.


ddd
en bästa: naiten (den precis ovan) den funkade suveränt, den hade dock inga specialsaker, men rent funktionsmässigt var den jättebra. haha den saknar jag ibland. den var snygg och lätt och klassisk. plus att den var gjort av helt återvinningsbart material och är en greenheart
den sämsta: funktionsmässigt, Aino:n, den har varit på lagning 2 gånger, och jag orkar inte använda den längre. den är snygg och så, men den går sönder. absolut inte värd pengarna.
den snyggaste: den snyggaste är den jag har nu, en xperia x8.
den fulaste: haha, den röda uppfällbara, den är hemskt ful.. ;p



telefonen jag har nu. jättebra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar