2010-12-30

ojoj jag mår inte bra.

kort inlägg nu, innan jag börjar må illa igen. har varit riktigt dålig idag. har ätit typ två mackor och en cola idag, jag har inte kunnat äta nå mera. var ju in till stan med mamma men jag fick typ blodtrycksfall inte på kappahl. ååå jag mådde så piss, sen har jag mått illa typ hela dagen, typ var tionde minut, mår inge illa just nu, men det lär komma. jag tror inte jag har magsjuka, fast calle och lisa hade det för en vecka sedan, men nej, jag känner mig inte magsjuk. hehe det börja i morse, asså jag orkade inte kliva upp ur sängen, så mamma hämtade en macka åt mig, lixom jag var skitahungrig, men varje tugga jag tog fick mig att må illa. så det var inte så trevligt. det blir ingen badhus för mig imorgon, ska sova mig frisk. men ska dra och kolla JS nu. uuuuuuuu det känns som om någon slår mig i magen.

hAAAAAAAAAAAAAAJdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar